Pohjan kunto oli itseasiassa loistava. Paksuusmittaus antoi 6,7 - 6,9 monessa kohtaa. Kyljet olivat huonoimmat, sillä pistekorroosio on iskenyt huonojen sähköjen myötä. Ohuin kohta minkä löysin oli 4,2 mm. Peräsimen vannasputki, tai mikä se nyt oikealta nimeltään on, on puhki yläpäästään. Kova taka-aalto saattaa huljauttaa ahteripiikkiin vettä. Täytyy hitsata sinne paikka jossain vaiheessa.
Maalauksen viimeistely jäi merioloihin, mm. Sinisen ja valkoisen rajaus, joka sopii hyvin vaikka talkoolaisille.
Loppu hyvin, kaikki hyvin. 🙂
Kuvia:
Ihan komia siitä tulee.
Laitaa
Vanhaa ja uutta. Puhalsin aika kevyesti nuo, karkeaksi vaan. Valkoista pitää vetää toinen kerros jossain vaiheessa, kuultaa hieman läpi paljaan metallin kohdalta.
Suukot peräkkäin, etumainen menee telakalle tulevana viikonloppuna.
Telakan Alli veti Suukko II:sta irti telakasta
Laivakissa tähyää hommien sujumista.
Odottelua
Potkurista tuli ihan mallikas.
Starboardin puolella keulassa on aika hyvä mutka, oikaisupuuhat on ilman myöhemmin. Porttipuolen laitahan on jo oikaistu, tätä ei.
Keulapotkurikin sai omat sinkkinsä.
Tekijä röökillä..
Edit: korjailen näköjään kirjoitusvirheitä jälkikäteen. Tehdään niin pitkää päivää, että illalla väsyneenä tulee kirjoiteltua mitä sattuu.. ja kaiken lisäksi tää tulee tehtyä kännykällä, jonka autocorrect välillä muuttaa sanoja huomaamatta. Eli sori, lukijat jos tää on hieman sekavaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti