Lyhyen soittelukierroksen jälkeen Etra-yhtiöiltä (varmaan kallein paikka) löytyi tiivistenauhaa, jonka saa painaa levynreunaan kiinni, ja jossa on hyvä joustavuus. Taisi olla 6 egee per metri. ei kauhean paha kuitenkaan.
Luukku ammollaan. Ilmalämpöpumpun ilmanjakoputket täytyisi myös eristää, sillä tuo alumiininen kanava on aika hyvä lämmönvaihdin, eli lämpöä hukkuu tuohon alkumetreille jo. Pisin kanava menee keulahyttiin, johon matkaa tuosta pumpulta 9 metriä. Villat + paneelipinta puuttuu vielä tuosta saranapuolelta osittain.
Tässäpä tiiviste painettuna levyn reunaan.
Sitten toi kiinalainen vinssi, jolla tuo ruuman luukkukin avataan. Vaihdoin sen tuohon keulamastoon keväällä. Nyt jarru ei näytä toimivan enää. ?? Liekö mennyt vettä sisään, ja liukastaa jarrulevyn, tai ruostetta? Jarru kyllä lonksahtaa päälle/pois, mutta ei oikein jarruta tehokkaasti. Saapa nähdä, kun marino pitää nostaa kannelle, niin tuleeko hommasta mitään. prkl. Ei viitsisi millään rälläköidä vinssiä irtikään, ja viedä takuuseen.
Ai niin, tässä kuva meikäläisestä -70 luvun loppupuolella Turun veneveistämön Brigitte-merkkisen veneen puikoissa. Vakavaa puuhaa. :) Brigitte oli muistaakseni vuosimallia -72. Brigitestä jotain keskustelua tuolla Telakkaduunia -julkaisussa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti