Etummaisesta rahtitilasta irtosi 3 chevyn lavallista puuta, 20 jätesäkillistä alumiinifoliota ja n. 4 kuutiota betonia. Nyt seinät on näkyvissä. :) Puu oli todella kuivaa ja kovaa. Mitä lie Puolan lajiketta?? Pääkonetta käyteltiin vieraiden ja talkooporukan iloksi hetken aikaa. On se vaan vaikuttava laite. Päivän päätteeksi tyhjennettiin pilssistä pari sataa litraa sekalaista öljyä ja pari kuutiota vettä. Vesi (sade) on vuotanut 2. kannelta piipun juuresta, ja potkuriakselilta. Tämän päivän hommat kevensi alusta arviolta 5-7 tonnia, ja sen huomaa, keulan syväysasteikko näyttää nyt 1,1 metriä. muutama päivä sitten se oli 1,2 m.
Sää oli mitä parhain, hieman tuulta ja aurinkoa runsain mitoin.
Talkooporukan kanssa käytiin katselemassa aavaa merta Räpsöön toisella puolella. On se hieno vaan jotenkin, iso vesi joka yltää monen maan rannoille..
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti