Hiekkaa on 2. kannellakin, vaikka pelkkä pohja puhallettiin...
Laivakoira mutustaa koiranmakkaraa telakkaolosuhteissa. :) 1 kpl sinkki tuon ruokailualustan painona.
Maalattua pintaa. Värin piti olla musta, mutta ei saanut kuin ruskeana tuota Epitarta.
Kuva maalipöntöstä, jääpähän muistiin tänne.
Sinkit kiiltelee yön pimeydessä.
Maalari puuhissa..
Kuva pistekorroosiosta..
Ja tässä sama täytettynä.
Jokunen noista oli ihan läpi asti. Kuitenkaan missään sisällä ei ollut kopsteutta. ?? Ihme homma. Keulatankin kohdalla oli kanssa reikä, ja keulatankki on täynnä vettä. Reiästä pystyi kairaamaan n. 20 milliä ruuvimeiselillä sisäänpäin, mutta vettä vaan ei näkynyt. Oletin, että keulatankki olisi myös runkotankki. Ihmettelen, että mitä ko. välitilassa on? Jonkinlainen kaksoispohja, jonka väli on täytetty vettä kestävällä betonilla ?? Vai onko keulatankki pinnoitettu sisältä jollain ?
Polttoainetankkien kohdalla ei ollut yhtään pistekorroosiota, joka on hyvä asia. Niissä ei liene mitään kaksoispohjaa. Luulen ainakin niin.
Kalastajien saunalla oli tänään rekkakuskeja. Kyselin, että mistä ovat ja minne menevät. Eivät puhuneet Suomea kukaan. Käsitin kuitenkin, että Virosta ovat, ja vasta huomenna saavat tietää, minne kalat pitää ajaa. Ei siinä, ihan ok ukkoja olivat. Mutta tämä kertonee tästä Suomen tilanteesta.. Ei tuolla saunalla/taukotilassa ole ollut yhtään suomalaista. Ja tämä Reposaaren kalasatama on kuitenkin nykyaikainen (joku sanoi, että Suomen nykyaikaisen) ja merkittävä kalasatama Suomessa. Kysymys kuuluu: Miksi meillä on niin suuret työnantajakulut? Tällä hetkellä kerroin on 1,91 vaikkapa putki tai sähköalalla. Eli jos maksat työntekijälle tonnin, niin 910 egee menee yhteiskunnallisiin kuluihin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti